Friday, February 25, 2011

PS3



Hari nieyh,lepas solat jumaat,aku ngan dua orang member aku,ee ngan ajea,menghabeskan masa bersama2 dengan ps3.disamping tuh kitorng dok layan blog org gile.sumpah weyh,kelakar nak mamapos.Hahaha.Ngah seronok2 maen ps3,sambel gelak2 tgk blog bodo.Hahahaha.Seronok gile.Aku pown rase sngt terhiburlah,mcm da lupe ape yang berlaku semalam.Yes,aku da mule lupe kat ko.Hahaha.bgskan?

Ok,mls ckp pasal semalam.Nieyh sedikit paparan game yang kitorang nga gile nieyh Ayoh~!!!


Nama game nieyh Marvel VS Capcom 3.Dan bertahun2 aku tunggu game nieyh siot.Best sngt2!Cume character kali nieyh xberape nak best sngt.Ade beberape character yang aku suke dan xsangke masok dalam game nieyh.Antarenye ialah Amaterasu, dari game yang sngt best iaitu Okami,dan Zero,dari game Rockman X.Favourite character aku tuh~!Dari ku kecik mmg aku suke game Rockman.Hehehe.

Ini Amaterasu,character yang sngt gempak!(Tapi dalam game nieyh,xberape nak syok sngt...Sigh~)


Yang nieyh lak Zero,kawan X dalam game Rockman X.Terbaek~!!!



Dan nieyh lak antare gameplay Marvel VS Capcom 3.


So,itu sajelah yang aku nak share buat mase skarang.Ade ape2,aku update lagilah...Chiow~!

P/S:Ajea si bingai jatuhkan golf set dia atas pale aku.Pas tuh leyh tanye lak..."saket ke wan?"...Bagus ajea.Kang aku bagi ko rase lak...Hahahaharam!

No comments: