Friday, February 25, 2011

Chill~



Ini hari adalah hari jumatt,hari ni ramai orang baru ingat Allah sbb pergi solat Jumaat.Hahaha.Bukan nak mengata,tapi mmg dah nyata.Semua orang nampak perkara ni,ada yang cuma solat pada hari jumaat je.Kdg2,pergi solat jumaat,tapi melepak ramai2.Ade jugak yang pergi solat jumaat,dok sebok cite kat orang yang dia xpernah berada di saf laen selaen dari saf pertama.Mcm2 ragam.Walaw ape pon,kite semua,solatlah kerana Allah.Ini nak ingatkan diri aku dan sesape saje yang membace blog aku ni.

So lepas solat jumaat,aku lepaking ngan memember aku.Chill bro~Hehehe...Aktiviti serupe.

Bnyk perkare yang aku nak semburkan dan share dalam blog aku ni.Untuk permulaan,biarlah xde orang bace,saya redha.Hahaha.Dan dalam posts2 aku sebelom ni,ade yang aku xletak pic lagi.Tunggu~cable aku da jumpe balik.Tapi camera ade kat tingkat 1 arr.Hehehe.So pada sesiape saje diluar sane,yang ade masalah same ngan aku,yang sunyi,yang keseorangan,cariklah aku.Aku mmg dicipta untuk layan orang2 mcm nieyh.Lepas tuh,nak buang pon buanglah.K,papai~

No comments: