Saturday, February 26, 2011

NIDJI - Sang Mantan

Ini satu lagu yang agak menarik perhatian aku(xde kene mengene dalam hidop aku.Harap maklum)Seperti lirik dalam lagu ni,aku rase dunia skarang mmg mcm ni.Btol atau x?itu terserah pada yang melihat dan menafsir.Pada aku,ade benarnya lagu ni.Sbb pada orang laen,yang penting adalah dirinya dahulu.Orang laen kemudian.Mungkin btol,mungkin tidak.So,pada yang trtgk blog aku,tinggalkan comment,supaya dapat kita berhubung terus dalam dunia maya ni.Pendapat dapat dikongsi,pengalaman akan bertambah luas.Ini liriknya.Baca dan fahami.Setiap yang baru sememangnya Indah,lagi2 pada mereka yang cepat bosan dan berputus ada.Btol atau x?Terserah pada masing2.Sifat berkorban bukan dgn melarikan diri,tapi dengan berani menghadapi.Xramai yag mcm ni.Anda bagaimana?=)

dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan

sakit teriris sepi
ketika cinta telah pergi

akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji manismu
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi
saat ku jatuh dan sendiri

mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri

akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan
akulah sang mantan

mana janji-janjimu

P/S=Xsemua dalam dunia ni kita akan dapat.Mcm dalam lagu diatas,jika ini terjadi pada anda sekarang,xmustahil perkara ini akan terjadi pada yang meninggalkan anda.Btol atau x?Terserah padaNya.What goes aroung,comes around.

No comments: