Sunday, February 27, 2011

Motivational Posters

Dewasa ini,kemana2 saja kita pergi,especially di kawasan opis,sekolah dan penjara(pernah pergi ke?),mesti akan nampak mende alah ni.Ape tuh?haaaa.Ianya dipanggil 'Motivational Posters'.Mmg meng'motivate'kan pada siapa saja yang melihat.Mcm2 yang diletakkan dalam 'Motivational Posters' ni,ade yang perli baek punya,ada yang membina.Ape pown,terdapat segelintir golongan yang terlampaw celik IT,mereka menjadikan perkara ni sebagai bahan lawak.Mmg xdinafikan,ianya LAWAK!Ini antara beberapa yang dapat aku culik dari web.Lawak nak mampos.Hahaha.Enjoy peeps~!

Hahaha.Ni Mmg lawak sngt.Walaupon mcm menghina yang kurang upaya,tapi pic ni mmg kelakarlah.LoL~

Ini agak biadap,tapi btol gak ape yang poster tu ckp...Shit happens,peeps. =)

Ini ditujukan khas untuk pengkritik2 bebas yang xsuke(atau takot) nak revealkan diri.I loike~Huhuhu.

Hahaha.Salah port arr bang.Kesian~

Kepada photographer2 diluar sane,berhati2 ngan kangaroo...Hahaha~!

Hahaha.mmg biadap dorg nieyh.Hahaha~!

Betul2,cube kalau yang buat ni,umor da belasan atau puluhan tahun,kompom masok paper Metro punyalah...'Lelaki 30-an mati akibat cat.'LoL~!

Ini aku btol2 respect arr.Tapi laju ke penguin lari?hehehe~

Minom bnyk2 lagi,kan dah~Hahaha~!

This is damn hilarious!Enough said!
Like people always said,love is blind...LoL~!

This picture is taken from the show '3 stooges',and it seems that somebody have changed the faces.It was picture of(from left) Barrack Obama,McCain, and Hillary Clinton.LoL~!

Ayam jantan:Baek kau ckp,mcm mane boleh keluar anak gajah plak nieyh~!.....Ayam Betine:erk,erk,erk,gajah,erk......xtaw...erk~!

Gurauan melampaw yang dilakukan oleh kembar2 beliau.LoL~!

Mcm Ninja arr.Boleh lompat ke? =)









Adelah beberape pics yang aku xletak caption.Penat arr,korg letak arr ape yang patot.Hahaha.ape pown,kdg2 dalam lawak ni,ade perkara yang tersirat.Jgn kira nilai sesuatu dari luaran saja.Rajinnkan diri,dan teruskan mengkaji.Ade nilai2 murni disebalik poster2 diatas.Ada lagi sebenarnya,insyaallah aku akan letak dikeluaran akan datang.Hehehe.Papai.







No comments: