Sunday, February 27, 2011

Mari tanya saya!


Boring tgh2 malam ni,jadi,memblog walking kan diriku.Ngah sebok2 belek org punye blog,terjumpe mende ni.Sbb xpernah buat,jadi nak buatlah pada malam ni.Hehehe.Jom kita tgk soalan dan jawapannya....

dah lama tak jawab tag ni. bagi ah peluang sat lepas gian main tag.


1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu

Karier lah. Nak kawen da boss.


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri

Kali terakhir aku keluar duit,beli rokok.Semalam arr.Hehehe.Hari nie,xbeli rokok lagi,sbb kerete xde.=)



3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu


Klw kawen lak,buat yang simple2 sudah.Kat hotel ke,ok gak.=)



4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?


Selama-lamanya. Insyaallah. Amiiinnn~



5. Adakah anda dilamun cinta?


Yuph2.Hari2 pown dilamun cinta.Hahaha.=)


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

Kadiaq kat Ampang,btol2 sebelah McD Ampang,tempat kitorang slalu jamming.Konon2 semalam nak snap photo's arr,last2 terjebak kat Kadiaq & McD.Hahaha.



7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

Hitler's Last Offensive.By Peter Elstob.Best cite nye.Dari aku kerje,sampai aku berenti,sampai aku buka bisness sendiri,xabes bace lagi.Hehehe.Perlahan2 kayuh~



8. Apakah nama penuh kamu?


Bo Norikhwan... =)



9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?


Dua2 pown ok~


10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?


Cyril Takayama!I'm not gay ok!Aku suke tgk mamat nieyh punya trick.Gempak gile!He's one of T.H.E.M.(Totally Hidden Extreme Magic).Aku haraplah,aku pown dapat wat trick2 mcm dia,tapi xnak arr jadi mcm dia.Hahaha.


11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu



Semua orang pon kawan aku. Xtulis kang terasa plak. Hahahaha.


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

Kadang2. Orang gaji pemalas.



13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi


Mane2 jer ngan Zera aku. =P



14. Pelukan atau ciuman?


Both.=)


15. 8 perkara yg amat saya gilai

Aku gilakan Zera sorg jer... =P


16. 8 perkataan yg sering diucapkan


Gile
Pundek
Hantu Raye
Bangkai
Pesal~~?
Haish~~~~
jom
Let's gone!
(Mulot jahat sngt nieyh~hahaha~)





17. 8 buah buku yg paling terbaru dibaca



Mcm aku ckp,inilah buku yang aku xabes2 bace lagi.Hahaha.


18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali


Aku boleh dgr lagu yg Zera nyanyi berulang kali, tanpa rase jemu. Hehehe.


19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu

Xpyh nak lapan sngt. Ape aku pelajari adalah, kerje kasi kuat lagi~!!!


20. Apa erti cinta?

Cinta itu Zera... =)




No comments: