Saturday, February 26, 2011

Lepaking Musiking


Hari nieyh,aku melepak ngan rakan2 seperjuangan aku untuk membincangkan tentang pergerakan kami.Hehehe,mcm parti politik lak.Kitorang berbincang pasal Komuniti kami yang diberi nama 'The Malaysian R&B'...Yes,seperti yang ada pada nama komuniti kami,kami adalah peminat dan penggiat seni music R&B...Da lama sebenarnya komuniti ni,cume kurang aktiviti sejak kebelakangan ni.Jadi,aku dan beberapa orang teman berbincang untuk meneruskan agenda kami.Alhamdulillah,semuanya lancarlah buat masa sekarang ni.Antara aktiviti terdekat yang akan kitorang jalankan adalah menghadirkan diri ke event Jazz Community Ampang yang akan dilansungkan pada pengakhir bulan mac.member aku ckp,dorg nieyh hebat2,bnyk otai2.So kitorang bercadang nak kesana dan berkenalan ngan lebih ramai musican.=)...Kenalah kita berbaik2 ngan sume music community yang ada di Malaysia.Bantu membantulah senang cite,Hehehe.Dapat timba lebih ilmu dari otai2 nieyh.=).Dan xlupe gak event AKAR yang akan diadakan pada 4 Mac.

Malam ni hujan,xberape nak lebat.So aktivit malam ni(malam bersama DSLR masing2) yang sepatutnya dijalankan xdapat dilangsungkan.Dapatlah snap secebis due photo.Hehehe.Insyaallah,isnin ni akan ke Subang airport,snap photo kapal terbang,dan rabu ni ke sungai2 berhampiran,untuk snap photo gak.Da lame xbermanje ngan DSLRku,so nak lepas gian puas2.Hihihi)Seperti biase arr,aku ngan member aku,si ajea yang akan menjalankan aktiviti bermoral ni.Hehehe.Pada sesiape yang terbaca posts ni,klw minat kita sama,ayohlah share.Bnyk outing yang akan dijalankan,memandangkan flash gun aku da elok,dan lens aku sudah berjaya diservis.Hehehe.oklah.sampai disini saja adik2~Papai~

No comments: