Wednesday, February 12, 2014

Oldie tapi goodie...


Ini salah satu benda yang aku pernah buat beberapa tahun yang lalu. Kalau korang nak tgk perbezaan jawapan, boleh arr cari post aku yg lepas. Manusia berubah, sekelip mata. Aku pon sama. Kita semua sama. Xkesahlah, berapa kali kita terluka, digunakan, dibuang, dihina, selagi kita ni masih bernafas, masih sempurna sifat, bersyukurlah. Sakitnya kita hari ni, mungkin akan dibalas dgn benda yg jauh lagi best. Bersabarlah]=]=]=]=]==. So, sesiapa tgh baca blog aku, layankan soalan2 ni.

dah lama tak jawab tag ni. bagi ah peluang sat lepas gian main tag.


1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu

Music.


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri

Baju



3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu


Atas Pulau persendirian.



4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?


Kalau ada rasa nak bercinta arr. Kalau bercinta balik pon, aku xtaruh apa2 harapan pon. Xboleh percaya.



5. Adakah anda dilamun cinta?


Nope.


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?

Delicious.



7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

The Downfall



8. Apakah nama penuh kamu?


Nama penuh aku, kau carik sendiri



9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?


Aku lebih senang dgn diri sendiri


10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?

Aku xtaw siapa aku nak jumpa sekarang ni.


11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu



Da sebut, so xpyh tulis dkt sini..


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?

Aku basuh bila perlu.



13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi


Tempat yg jauh dari Malaysia.



14. Pelukan atau ciuman?


Penumbuk.


15. 8 perkara yg amat saya gilai


Aku gilakan seorang perempuan, sampai aku gila.


16. 8 perkataan yg sering diucapkan


Banyak sngt.



17. 8 buah buku yg paling terbaru dibaca


Cara-cara nak jadi gila.


18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali


HAri2 sibuk dgr lagu. So, aku xkan pernah bosan dgr lagu.


19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu

Hargai diri sendiri.


20. Apa erti cinta?

Cinta itu, memberi peluang pada diri sendiri untuk merasakan nikmat yang Allah bagi dekat kita. Itu pendapat aku, kalau kau xsetuju, kau boleh pergi mampos...




No comments: