Tuesday, March 15, 2011

Apa,saket hati?Relax sudah~


(Saja je letak picca nieyh.Jgn pk bkn2 okeyh~)

Terkejut lah jugak ak weyh.Hahaha.Sudah lama menyepi,tiba2 ko muncul,bagai tiada apa pernah berlaku.Hahaha.Bkanlah aku nak ckp ape,aku da lupekan segalanya pasal kita,dan tiada lagi dendam yang pernah bersemat di dalam hati ku ni.huhuhu.This is how i feel,masa dulu arr...'I was born when you kissed me. I died when you left. I lived a few weeks while you loved me'....Dan sekarang~'In life, what sometimes appears to be an end is really a new beginning'.I think that these quotes,or any other quotes,sngt2 memainkan peranan yang penting dalam hidop seseorang.For example,orang ade masalah cinta,dgn bersusah payahnya memenatkan jari carik broken hearts quotes.When you're in love,cari loves quotes.As for me,skarang aku berada dalam mode 'Xde maselah nak layan sume nieyh'...Hehehe....So,pada kamu,yes,kamu,aku xsalahkan kamu dah sekarang.Aku paham keadaan mu,dan apa perasaan mu.Sometimes,u got to do,what u got to do...If you look for truth, you may find comfort in the end; if you look for comfort you will not get either comfort or truth only soft soap and wishful thinking to begin, and in the end, despair...Hehehe.Aku nak tidoqlah.Penat lak.Ini malam,kita kasi gegar KL~!Hahaha~!Mcm Hareeeeemmmmmmm~Aku bukan nak cari gado ngan sesape pown,cume ini luahan hatiku,dan tiada langsung niat mencerca sesiape.




No comments: