Thursday, January 8, 2009

Y.E.A.R 2009

Sekejawp jew dah masox 2009...Aku pown xsedar yunx aku dah maken tuew(walawpown aku maseh berumur 22 tahon)...X bnyx kenangan aku masew 2008 nieyh...Yunx aku ingawt,aku masox Audition gangstarz....dan aku jumpew awex aku...Sikiwt gilew siot...Hahahaha...Bnyx dari tuh sebenarnyew,cumew aku lupew...Biasew arr,da tuew arr katewkan~

Tahun yunx baru nieyh,aku nax mulewkan ngan azam baru,niat baru,usehe baru...Memandunxkan dah dapat buah hatiew baru(bapew bnyx baru daa),so aku da set mcm2 4 the next 3 years...Hehehe...Knew arr aku kewjew kuat skewt...

So kepadew sesapew diluar snew...Apew yunx korunx da capai sepanjunx 2008...?Semuew azam kew?Separoh azam kew...?ataw langsung xdew apew yunx tercapai...?xpown kowunx mmg xpewnah pasang apew2 azam...?huhuhu...Apew2 pown,kowunx kawt luar snew,walaw mcm mnew pown kowunx,yunx pewntinx,kowunx heppy bersamew keluargew,aweq,pakwe,kawan,sahabawt,rakan,kucing,anjing(utx yunx bkn muslim+yunx budget moden),ikan kowunx...Hidowp nieyh sementarew jew,jadiew gunewkan lah sebaex2nyew...Bila yunx MAHA ESA a.k.a ALLAH S.W.T dah amex blex,xdew maknewnyew nax dapawt blex...Jadiew,manfaatkanlah msew yunx ALLAH S.W.T pinjawmkan kawt kitew nieyh...

Okiew arr kowunx yunx sedunx membacew,sampei siniyh aku nax merapix,kitew jumpew lagiew esox,dimana aku akan bermain game kegemaran aku...Taiko Drum kawt JJ AU2...Skawunx nieyh aku dah menjinax2kan diri aku ngan oni mode...mode yunx palenx otai...Hahahaha...hinggew jumpew lagiew...Daaa~

No comments: