Thursday, January 8, 2009

Selamawt Pengawntiwn Baru,En.Nine...

Last year,pada 13/12/2008(a.k.a tarikh bermaknew wat aku gax...Hehehe),En.Nine kitew nieyh melangsungkan perkahwinan kawt N.Sembilan,kampung belah max diew...Meriah beb...Gilew swonox...Ramei gax arr member2 yunx datunx msew nieyh...Aku plax merangkawp pengawpiwt of the year,terlambawt arr plax~...Bkn sajew2,tapiew mmg terlambawt sbb adew sikit masalah di awal perjalanan...Sampei2 jew,aku trus tukaq baju...Nga syiok2 pakei sampin,kompunx dah dipalu...Apew lagiew,mencicit arr aku berlariew kewja pengawntiwn...Hensem jew Pengawpiwt tuh...Hix~


Lepaws nieyh xtaw arr spew plax dikalangan kitowunx yunx akan berkahwin...Mungkin ajea,mungkin ee...Xpown aku...jodoh pertemuan di tangan ALLAH...Apew2 pown,mari lah samew2 kitew mendoakan yunx terbaex bwat pengawntiwn baru kitew nieyh...=)

No comments: