Friday, October 28, 2011

Setelah sekian Lame...

It's been a while aku x update blog ni. Ye arr, perantauan aku ke Eropah, ditambahkan lagi dgn kerje yg teramat sebok, sampai xde mase nak mengadap semua ni. Ape pon, sekarang aku da selamat sampai di Malaysia, tanah aer tercinta, dan sekarang nak tumpukan pada pekerjaan dan cinta baru aku. Hihihi. Bnyk perubahan yg berlaku dalam tempoh 10 bulan ni. Ade yg aku suke, dan semestinya ade yg aku xske. Ape pon aku terime semuanya dgn hati terbuka, dan berharap esok akan bertambah baek dan teros baek.

Sepanjang aku tinggal di U.K, bnyk yg aku belajar. Perubahan pada diri tak terlampaw drastik, cume skarang jaga pemakanan(*sngt!*). Berat bdn aku da turun skarang, hisap rokok maken kuat. Xtaw cemane nak kurangkan, harap satu hari akan berenti.(Amiiinnn~).

Balek dari U.K hari tuh, tros aku ke Ipoh. Plan asal nak lepak 2 hari, atas sbb2 tertentu, aku terpaksa lepak lama sket. Jumpe adek aku, kwn2 aku, dan cinta hati. Hehehe. Sunggoh bersyukur ditemukan ngan si dia. Orgnye comel, cantek, baek, kelakar, peramah. Ape pown, dia mmg best arr. Hihihi.


So, sekarang aku berada di Setiawangsa, rumah kesayangan aku. Nga lepak2 atas katil (*mcm biase ler*). Routine harian xpernah berubah. Lepak sampai hengat dunia. hehehe. Aku suke balek Malaysia, bnyk yang aku rindu mase aku kat U.K.. Tapi bile da sampai Malaysia, aku sngt2 rindu perantauan aku, suke-duke mase aku kat sane. Pengalaman yg xkn aku lupekan. Nanti aku selitkan beberape gambar sepanjang aku melepet dkt sane. Best.... Ape pown, aku syg gf aku. Hahahaha... Salam~

No comments: